loading...

موسسه خدمات ثبتی


اخذ پروانه ی بهره برداری

بهرامی بازدید : 68 شنبه 16 شهریور 1398 : 14:25 نظرات (1)

پروانه ی بهره برداری چیست؟

تمامی واحد های صنعتی قبل از شروع فعالیت خود باید سندی تحت عنوان پروانه ی بهره برداری دریافت کنند. برای اخذ پروانه ی بهره برداری، لازم است که تمامی مراحل تاسیس انجام شده باشد یعنی باید دستگاه ها، ماشین آلات و نیروی انسانی کارخانه تامین و مراحل تولید آزمایشی نیز سپری شده باشد.

ثبت ایده

بهرامی بازدید : 69 چهارشنبه 13 شهریور 1398 : 12:49 نظرات (0)

ایده چیست؟

ایده به طرح ،نظر و یا مفهمومی گفته می شود که در ذهن انسان بوجود می آید. این طرح میتواند راه حل و راهکاری برای حل یک مشکل ارائه دهد و یا انجام کاری را آسانتر کند. ایده ای ارزشمند است که جدید و دارای خلاقیت باشد، مسلما طرحی که قابلیت ساخت و یا اجرا نداشته باشد ارزشمند نخواهد بود.

خرید و فروش شرکت

بهرامی بازدید : 53 دوشنبه 11 شهریور 1398 : 12:41 نظرات (0)

خرید و فروش شرکت:

 

 

خرید شرکت هایی که قبلا توسط افراد دیگری ثبت شده ، باعث سرعت گرفتن روند کاری شما می شود.هنگام خرید ،نیازی به انجام مراحل های طولانی اداری نیست و زمان زیادی برای شما ذخیره می شود. همچنین اگر به هر دلیلی در فکر انحلال شرکت خود هستید، با فروش آن دیگر نیازی به انجام فرآیند های انحلال شرکت نیست.

اخذ کد اقتصادی

بهرامی بازدید : 49 یکشنبه 10 شهریور 1398 : 13:58 نظرات (0)

کد اقتصادی چیست؟

یک شماره ی ۱۲ رقمی است که برای شناسایی شرکت ها و پیگیری مسائل مالیاتی استفاده میشود. طبق قانون شرکت ها بعد از به ثبت رسیدن باید کد اقتصادی دریافت کنند.

اخذ رتبه بندی شرکت

بهرامی بازدید : 55 یکشنبه 10 شهریور 1398 : 11:30 نظرات (0)

رتبه بندی شرکت یعنی چه؟

هر شرکتی که خواستار عقد قرارداد با ارگان ها و موسسات دولتی باشد باید رتبه بندی دریافت کند . طبق قانون، ارگان های دولتی فقط به بستن قرارداد با شرکت های دارای رتبه بندی مجاز هستند. رتبه بندی نوعی معیار است که میزان کیفیت شرکت های پیمانکار در ارائه ی خدمات را بررسی می کند.

اخذ کارت بازرگانی

بهرامی بازدید : 85 شنبه 09 شهریور 1398 : 10:50 نظرات (0)

کارت بازرگانی چیست؟

 

برای اینکه بتوانید در زمینه ی صادرات و واردات کالا فعالیت کنید به مجوز گمرک احتیاج دارید، به آن مجوز کارت بازرگانی گفته می شود. کارت بارزگانی یکسال اعتبار داشته و قابل تمدید است.

 برخلاف تصور عموم مردم، فرآیند دریافت کارت بازرگانی دشوار نیست و با داشتن مدارک لازم میتوان برای اخذ کارت بازرگانی اقدام کرد.


ثبت نام شرکت

بهرامی بازدید : 63 دوشنبه 04 شهریور 1398 : 11:38 نظرات (0)

انتخاب و ثبت نام شرکت

انتخاب نام یکی از مهم ترین مراحل تاسیس شرکت است. نام مناسب و مرتبط، کمک شایانی به تبلیغات و در نهایت اعتبار شرکت خواهد کرد. قبل از انتخاب نام باید به یکسری موارد و قوانین توجه کرد چون نام انتخابی برای شرکت باید دارای چند شرط کلی و اختصاصی باشد. شرایط کلی برای همه ی انواع شرکت ها یکسان است اما شرایط اختصاصی بسته به نوع شرکت تغییر می کند.

ثبت اختراع

بهرامی بازدید : 76 دوشنبه 04 شهریور 1398 : 10:41 نظرات (0)

اختراع چیست؟

به هرگونه محصولی جدید ویا فرآیندی نو که راه حلی سودمند  برای انجام کاری پیشنهاد کند اختراع میگویند.

با ثبت اختراع میتوانید از سو‌ء استفاده ی سایر افراد از اختراع خود جلوگیری کنید در نتیجه سایرین حق استفاده از آن را بدون اجازه ی شما نخواهند داشت.

 

اخذ جواز تاسیس

بهرامی بازدید : 161 دوشنبه 04 شهریور 1398 : 10:30 نظرات (0)

جواز تاسیس چیست؟

برای اینکه فعالیت تولیدی و یا اقتصادی را به صورت قانونی انجام دهید باید جواز تاسیس دریافت کنید. جواز دریافتی باید با موضوع شرکت ارتباط داشته باشد.

قبل از تاسیس هر واحد تولیدی ، صاحبان شرکت باید جواز تاسیس دریافت کنند. بعد از دریافت جواز میتوانید محصولات قید شده در جواز را در محل مشخصی(مثلا شهرک های قید شده در جواز) تولید کنید.

ثبت تغییرات شرکت

بهرامی بازدید : 104 یکشنبه 03 شهریور 1398 : 14:26 نظرات (0)

ثبت تغییرات شرکت

شرایط همیشه برای شرکت ها یکسان باقی نمی ماند و ممکن است بعد از زمانی ،شرکت به تغییر برخی مسائل احتیاج پیدا کند. این تغییرات باید با دقت و توجه تنظیم شوند تا شرکت با مشکل مواجه نشود.

ثبت موسسه

بهرامی بازدید : 58 یکشنبه 03 شهریور 1398 : 12:06 نظرات (0)

تعریف موسسه:

موسسه به تشکیلاتی گفته می شود که درآن فعالیت های مختلف به صورت گروهی انجام می شود و هر کدام از اعضا انجام برخی از امور را برعهده می گیرد.

بعضی از موسسات برای کسب سود و تقسیم سود حاصله بین اعضا فعالیت میکنند اما بعضی ازموسسات برای اهدافی دیگر تاسیس میشوند.(مانند موسسات خیریه و عام المنفعه و موسسات فرهنگی ادبی)

ثبت شرکت تضامنی

بهرامی بازدید : 49 یکشنبه 03 شهریور 1398 : 10:01 نظرات (0)

شرکت تضامنی به چه نوع شرکتی گفته می شود؟

اگر دو یا چند نفر برای آغاز فعالیتی سرمایه ی کافی نداشته باشند،میتوانند سرمایه ی خود را با یک دیگر ادغام کرده و شرکت را تحت عنوان تضامنی ثبت کنند. در این نوع از شرکت ها، همه ی شرکا در برابر بدهی ها و مشکلات شرکت سهیم و مسئول هستند و به همین دلیل معامله با این شرکت ها امنیت بیشتری دارد.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود

بهرامی بازدید : 41 شنبه 02 شهریور 1398 : 13:14 نظرات (0)

شرکت با مسئولیت محدود به چه شرکتی گفته میشود؟

به شرکتی که با هدف انجام امور تجاری بین چند نفر شکل می گیرد، شرکت با مسئولیت محدود گفته می شود. مسئولیت هرکدام از شرکا محدود به مبلغ سرمایه ی خود در شرکت است، یعنی اگر به هر دلیلی شرکت به مشکل بربخورد ، و بدهی های شرکت از میزان سرمایه بیشترشود و شرکت نتواند بدهی های خود را پرداخت کند، اموال شخصی شرکا آسیبی نمی بیند و تنها سرمایه شرکت از بین میرود.

ثبت برند

بهرامی بازدید : 67 شنبه 02 شهریور 1398 : 9:20 نظرات (0)

کلمه ی برند یعنی چه؟

برند یا مارک یعنی نام، طرح، نماد و یا هر گونه علامتی از جمله تصویر،حرف ،مهر و ... که با آن بتوان محصول خاصی  را از محصولات دیگر تشخیص داد.

هنگام تاسیس شرکت شما میتوانید با توجه به نوع و فعالیت شرکت ،برندی مناسب انتخاب کنید.

ثبت شرکت

بهرامی بازدید : 47 پنجشنبه 31 مرداد 1398 : 9:43 نظرات (0)

شرکت چیست؟

 

زمانی که دو یا چند نفر با هدف مشترک و با همکاری یک دیگر فعالیتی را آغاز کنند ،شرکت شکل می گیرد. شرکت میتواند تجاری و یا غیر تجاری باشد.

ثبت شرکت تعاونی

بهرامی بازدید : 72 چهارشنبه 30 مرداد 1398 : 11:04 نظرات (0)

شرکت تعاونی چه شرکتی است؟

به مجموعه ای از افراد گفته می شود،که با رعایت قوانین بخش تعاونی ،در زمینه تولید و توزیع فعالیت میکنند. طبق قانون این نوع شرکت ،شرکت تجاری محسوب نمیشود اما هدف آن ، بهبود وضعیت مادی ومالی اعضای آن است.

ثبت شرکت سهامی خاص

بهرامی بازدید : 122 دوشنبه 28 مرداد 1398 : 15:33 نظرات (0)

شرکت سهامی خاص:

یکی از پر کاربرد ترین شرکت ها، شرکت سهامی خاص است و به شرکتی گفته می شود که کل سرمایه ی آن در زمان تاسیس، تنها از طریق موسسین تامین شود و سهام شرکت در بورس خرید و فروش نمیشود.

ثبت شرکت سهامی عام

بهرامی بازدید : 56 دوشنبه 28 مرداد 1398 : 11:37 نظرات (0)

شرکت سهامی عام به شرکتی گفته میشود که بخشی از منابع مالی مورد نیاز خود را ازسهام داران اصلی شرکت و بقیه ی سرمایه ی مد نظر خود را از فروش سهام به عموم مردم تامین می کند.سهام در بورس خرید و فروش میشود. نقل و انتقال سهام فقط در شرکت سهامی عام انجام میگیرد واین انتقالات باید توسط هیئت مدیره و اداره دارایی مورد تایید واقع شود.


اخذ پلمپ دفاتر

بهرامی بازدید : 72 دوشنبه 28 مرداد 1398 : 9:48 نظرات (0)

پلمپ دفاتر

 بر اساس قانون، شرکت ها باید دفاتر خود را قبل از ثبت هر گونه معامله ای پلمپ کنند . پس بعد از ثبت شرکت خود باید در اسرع وقت پلمپ دفاتر را تهیه نمایید.  دفاتر برای حفظ اهمیت و اعتبارشرکت، توسط اداره ثبت شماره گذاری و امضا می شود. بعد از به پایان رسیدن هر سال مالی ،این دفاتر باید به مدت ده سال در شرکت نگهداری شوند

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 250
  • بازدید سال : 1,049
  • بازدید کلی : 5,125